با ما همکاری کنید

شرکت پویا فراوران کامیاب آماده همکاری با شرکت ها و افراد در زمینه های فنی و بازاریابی می باشد. این شرکت مشاوره هایی را برای ایده های صنایع غذایی ، از آغاز تا تجاری سازی ارائه می دهد. از طریق پر کردن فرم زیر با ما تماس بگیرید. با ورود به وب سایت ما و استفاده از برنامه ، آخرین اخبار ، مشاوره تغذیه متخصصان و تبلیغات فروش را دریافت خواهید کرد.

مشاوره و توسعه فرمولاسیون

مشاوره و توسعه فرمولاسیون

این شرکت آمادگی کامل برای ایجاد و توسعه فرمولاسیون و مشاوره و راه‌اندازی خطوط صنایع غذایی را دارا می‌باشد. در فرم تماس با ما موضوع همکاری را وارد نموده تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

علمی و دانشجویی

علمی و دانشجویی

شرکت پویا فرآوران کامیاب در زمینه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی آماده همکاری با کلیه مراکز علمی می‌باشد. انجام کلیه امور پژوهشی و جذب دانشجویان به صورت کارآموز در دستور کار شرکت قرار دارد. دانشجویان و اساتید محترم برای تبادل نظر می‌توانند با درج موضوع در فرم زیر با ما در تماس باشند.

اخذ نمایندگی

اخذ نمایندگی

فلاوینا در زمینه‌ فروش اقدام به همکاری با شرکت‌ها و افراد علاقه‌مند می‌نماید. برای اخذ نمایندگی محصولات و یا هر یک از موارد فوق می‌توانید با تکمیل فرم زیر و درج موضوع مورد نظر در قسمت مشخص شده با ما در تماس باشید. همچنین با ثبت نام در سایت و نصب اپلیکیشن می‌توانید از خدمات شرکت از جمله تخفیفات دوره‌ای گوناگون و مشاوره تغذیه تخصصی بهره‌مند شوید.