فواید شگفت انگیز پودر خرما

فواید شگفت انگیز پودر خرما برای درمان مشکلات قند خون 

دانه خرما برای افراد دیابتی و کنترل قند خون بسیار مفید است. این پودر خارق العاده دارای خواص تولید انسولین است. اگر فردی دیابت و قند خون بالا دارد، بهتر است یک هفته پودر هسته خرما را امتحان کند.

پودر خرما

این پودر میتواند به صورت مستقیم برای شیرین کردن چای یا قهوه استفاده شود و یا به صورت غیر مستقیم و در صنعت،جایگزین شکر در تولید شکلات،آبنبات،شیرینی،بستنی،برخی نان ها،مواد غذایی کنسرو شده و انواع نوشیدنی نوشابه،نوشیدنی های ورزشی، نسکافه،نوشیدنی های انرژی زا،نوشیدنی های میوه ای شود.

 

جلوگیری از آسیب DNA

دانه خرما سرشار از آنتی اکسیدان است که از آسیب به ساختار DNA بدن جلوگیری می کند. علاوه بر این، دانه خرما به دلیل داشتن مواد معدنی متعدد در تقویت سیستم ایمنی و اعصاب موثر است. ارزش غذایی خرما و هسته آن این میوه را به یک منبع غذایی ارزشمند تبدیل کرده است.

 

فیبر خرما

دانه خرما که 10 تا 15 درصد وزن خرما را تشکیل می دهد، به طور متوسط ​​1.73 درصد فیبر غذایی دارد. می توان گفت که دانه خرما منبع غنی فیبر غذایی است.

 

از سنگ کلیه و آسیب کبدی جلوگیری کنید

دانه خرما به درمان سنگ کلیه و بیماری های مثانه کمک می کند. خرما حاوی چندین ترکیب دارویی است که یکی از آنها مانند کورتون عمل می کند و برای درمان ناراحتی های کلیه و مثانه، التهاب و بیماری های عفونی استفاده می شود. دانه خرما خاصیت خرد کنندگی دارد و با شکستن و له کردن سنگ ها به شکستن راحتتر آن کمک می کند. دانه خرما سرشار از پروآنتوسیانیدین است که به محافظت از کبد و کلیه در برابر هر گونه آسیب کمک می کند.

 

برای خرید پودر خرما اینجا کلیک کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

Email
WhatsApp
Telegram

اشتراک این مطلب برای دوستان خود